6 rad, které vám u České pošty zajistí kvalitnější služby

Čtěte skutečně pozorně. Těchto 6 rad bývalého pošťáka je totiž opravdu nad zlato.

1. Seznamte se se svým doručovatelem a vezměte si od něj číslo na mobil. Popřípadě mu dejte i vaše. Pokud čekáte balík, zavolejte mu ráno před devátou a zeptejte se ho, jestli ho má v autě.

2. Pokud vám balík nedoručí (je jedno, jestli vás nezastihli nebo to ani nezkusili), objednejte si opakované doručení – je to zdarma.

3. Stěžujte si na poště pokaždé, když vám balík nedoručí. Cílem není seřvat toho, kdo zrovna stojí na poště u telefonu, ale dostat se na seznam stěžovatelů, kterým se balíky neukládají, ale vždy doručují.

4. Domluvte se se sousedem, že si budete navzájem přebírat poštu (i balíky) a řekněte o tom vašemu doručovateli.

5. Pokud ve vaší obci velké množství balíků nedoručují, ale rovnou ukládají, stěžujte se na vašem obecním/městském úřadě.Rozhodně to bude smysluplnější i systémovější než odebírat poště licenci.

6. Zkontrolujte si, že vám zvoní zvonek a že je slyšet i na záchodě. Podívejte se, jestli nemáte domovní číslo zarostlé břečťanem a příjmení všech členů domácnosti na schránce.

Zdroj: www.expres.cz

Provozovatel webu iTrade Group s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním Další informace.